Školní poradenské pracoviště.
Školní poradenské pracoviště (dále jen ŠPP) bylo na naší škole zřízeno pro poskytování poradenských služeb, které vyplývají ze školského zákona a jsou specifikovány vyhláškami MŠMT. Přímo ve škole jsou bezplatně poskytovány poradenské a konzultační služby žákům, zákonným zástupcům i pedagogům, přičemž pracovníci ŠPP úzce spolupracují s vedením školy, třídními učiteli, ostatními pedagogy. ŠPP také využívá možnosti spolupráce se školskými poradenskými zařízeními, jako jsou pedagogicko- psychologické poradny, speciálně pedagogická centra, středisko výchovné péče nebo IPS při Úřadu práce. Jednotliví pracovnici ŠPP podle svých kompetencí zajišťují příslušné informační, poradenské, metodické, koordinační, intervenční či diagnostické služky.
Pracovníci ŠPP
Mgr. Jana Trnková, výchovná poradkyně
Kontakt: 558 678 1
vychporadce@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny pro žáky: čtvrtek 13:15 – 13:45
pro rodiče: čtvrtek 13:45 – 14.30
pro učitele: úterý 9:30 – 11:30
Mgr. Šárka Řezníčková, metodička prevence
Kontakt: 558 678 169
Email: sarka.reznickova@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny: pondělí 7:20 – 7:50 nebo po telefonické domluvě
Mgr. Petra Senčíková, speciální pedagog
Kontakt: 558 678 169
Email: petra.sencikova@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny pro žáky: pátek 9:30 – 9:50
pro rodiče: po telefonické domluvě
Mgr. Veronika Tvrdá, školní psycholog
Kontakt:558 678 169
Email: veronika.tvrda@zsfrydlant.cz
Konzultační hodiny pro žáky: úterý 8:20 – 9:50
čtvrtek 8:20 – 9:50
pro rodiče: po telefonické domluvě
Pro každý školní rok je vypracován plán práce ŠPP tak, že je zaměřen na plnění těchto cílů:
1. Vytvářet základnu pro prevenci školní neúspěšnosti a prevenci sociálně patologických jevů.
2. Udržovat přátelské sociální klima ve škole i v třídních kolektivech.
3. Zajišťovat včasnou intervenci při aktuálních problémech žáků a třídních kolektivů.
4. Podporovat efektivní komunikaci a spolupráci mezi školou, rodiči a školskými poradenskými zařízeními.
5. Zkvalitňovat péči o žáky se speciálně vzdělávacími potřebami, zajišťovat podmínky pro poskytování podpůrných opatření pro tyto žáky
6. Nabízet dostatek informací v oblasti kariérového poradenství.
7. Metodické vedení pedagogických pracovníků v oblasti prevence rizikového chování, práce s třídními kolektivy a metod práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.